Google Workspace Update: Kontrola dostupnosti ve více kalendářích při použití plánů schůzek

Google Workspace Update: Kontrola dostupnosti ve více kalendářích při použití plánů schůzek
(Čtení tohoto článku zabere přibližně: 1 minutu.)

Nástroj pro plánování schůzek je funkce, která umožňuje lidem sdílet svou dostupnost prostřednictvím rezervační stránky, kterou mohou využívat kolegové, externí zainteresované strany, klienti a partneři k naplánování schůzky. Při současném plánování schůzek není možné při vystavení časů schůzek ostatním osobám zkontrolovat více kalendářů, zda nedochází ke konfliktům.

V důsledku toho zavádí Google možnost zkontrolovat a zobrazit vizuální náhled více kalendářů při nastavování plánů schůzek. Na stránce s rezervacemi se zobrazíte jako nedostupní, když jste zaneprázdněni na základě vybraných kalendářů.

Proč byste ji měli používat

Tato aktualizace zabrání konfliktům v plánování tím, že zkontroluje vaši dostupnost ve více kalendářích a umožní ostatním nastavit časy schůzek, které nejlépe vyhovují vašemu rozvrhu.

Další podrobnosti

Kromě svého primárního kalendáře můžete kontrolovat dostupnost ze všech svých kalendářů přidaných do Kalendáře Google na webu, například z kalendářů, které vlastníte, z kalendářů, ke kterým máte práva na úpravy a správu, a z přihlášených kalendářů.

 

Václav

Programátor... občas normální, častěji tak trochu blázen.

Internetová stránka: www.valeas.cz

 

Zanechat komentář

Ujistěte se, že zadáte požadované informace, tam kde je vyznačeno (*). Kód HTML není povolen.