Google Workspace Update: Vylepšené návrhy zasedacích místností v Google kalendáři
Dříve existovaly dva různé typy návrhů místností na základě nastavení Google kalendáře dané společnosti. První možnost obsahuje seznam často používaných místností, ze kterých si můžete vybrat, zatímco druhá využívá funkci strukturovaných zasedacích místností k navrhování místností na základě pracovního místa, které si účastníci schůzky sami zvolili. Všimněte si, že strukturované zasedací místnosti se vztahují k místnostem, které jsou přiřazeny ke konkrétním budovám, s informacemi o vybavení a kapacitě zasedacích místností.
Abychom lépe optimalizovali zasedací místnosti a podpořili větší spolupráci, zejména v hybridním pracovním prostředí, kombinuje Google obě možnosti v aktualizovaném nastavení strukturovaných zasedacích místností. U všech návrhů místností se zohledňuje pracovní umístění zadané uživatelem a v případech, kdy nejsou údaje o umístění k dispozici, budou navrhované zasedací místnosti vycházet z často používaných místností.
Proč je to důležité?
Tato aktualizace efektivněji spravuje zasedací místnosti díky zohlednění plánovaných pracovních míst. Výsledkem je, že zasedací místnosti jsou přidělovány pouze těm, kteří je budou s největší pravděpodobností potřebovat.
Related items
- Já, jako Google průvodce 9. úrovně
- Google Workspace Update: Komentáře k souborům na Google disku přímo v Google chatu
- Google Workspace Update: Rozšíření inteligentních odpovědí v Google Chat
- Google Workspace Update: Snadnější zamykání souborů na Google Disku
- Google Workspace Update: eSignature pro Google Dokumenty a Google Drive
Latest from Václav
Leave a comment
Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.