Google Workspace Update: Kontrola dostupnosti ve více kalendářích při použití plánů schůzek
Nástroj pro plánování schůzek je funkce, která umožňuje lidem sdílet svou dostupnost prostřednictvím rezervační stránky, kterou mohou využívat kolegové, externí zainteresované strany, klienti a partneři k naplánování schůzky. Při současném plánování schůzek není možné při vystavení časů schůzek ostatním osobám zkontrolovat více kalendářů, zda nedochází ke konfliktům.
V důsledku toho zavádí Google možnost zkontrolovat a zobrazit vizuální náhled více kalendářů při nastavování plánů schůzek. Na stránce s rezervacemi se zobrazíte jako nedostupní, když jste zaneprázdněni na základě vybraných kalendářů.
Proč byste ji měli používat
Tato aktualizace zabrání konfliktům v plánování tím, že zkontroluje vaši dostupnost ve více kalendářích a umožní ostatním nastavit časy schůzek, které nejlépe vyhovují vašemu rozvrhu.
Další podrobnosti
Kromě svého primárního kalendáře můžete kontrolovat dostupnost ze všech svých kalendářů přidaných do Kalendáře Google na webu, například z kalendářů, které vlastníte, z kalendářů, ke kterým máte práva na úpravy a správu, a z přihlášených kalendářů.
Související položky (podle značky)
- Já, jako Google průvodce 9. úrovně
- Google Workspace Update: Komentáře k souborům na Google disku přímo v Google chatu
- Google Workspace Update: Rozšíření inteligentních odpovědí v Google Chat
- Google Workspace Update: Snadnější zamykání souborů na Google Disku
- Google Workspace Update: eSignature pro Google Dokumenty a Google Drive
Nejnovější od Václav
Zanechat komentář
Ujistěte se, že zadáte požadované informace, tam kde je vyznačeno (*). Kód HTML není povolen.