- Napsal(a) Václav
- Zveřejněno v Google Workspace
- Číst 77 krát
- velikost písma zmenšit velikost písma zvětšit velikost písma
- Tisk
Google Workspace Update: Kontrola dostupnosti ve více kalendářích při použití plánů schůzek

Nástroj pro plánování schůzek je funkce, která umožňuje lidem sdílet svou dostupnost prostřednictvím rezervační stránky, kterou mohou využívat kolegové, externí zainteresované strany, klienti a partneři k naplánování schůzky. Při současném plánování schůzek není možné při vystavení časů schůzek ostatním osobám zkontrolovat více kalendářů, zda nedochází ke konfliktům.
V důsledku toho zavádí Google možnost zkontrolovat a zobrazit vizuální náhled více kalendářů při nastavování plánů schůzek. Na stránce s rezervacemi se zobrazíte jako nedostupní, když jste zaneprázdněni na základě vybraných kalendářů.
Proč byste ji měli používat
Tato aktualizace zabrání konfliktům v plánování tím, že zkontroluje vaši dostupnost ve více kalendářích a umožní ostatním nastavit časy schůzek, které nejlépe vyhovují vašemu rozvrhu.
Další podrobnosti
Kromě svého primárního kalendáře můžete kontrolovat dostupnost ze všech svých kalendářů přidaných do Kalendáře Google na webu, například z kalendářů, které vlastníte, z kalendářů, ke kterým máte práva na úpravy a správu, a z přihlášených kalendářů.

Související položky (podle značky)
- Google Workspace Update: Google Meet přidává štítek pro externí spolupracovníky
- Google Workspace Update: Vylepšení organizace obsahu v Google Dokumentech
- Google Wokspace Update: Ušetřete čas s navrhovanými pracovními místy v Google Kalendáři
- Google Workspace Update: Představení nových funkcí chytrých štítků v tabulkách a dokumentech
- Google Workspace Update: Zlepšení správy kontaktů
Nejnovější od Václav
Zanechat komentář
Ujistěte se, že zadáte požadované informace, tam kde je vyznačeno (*). Kód HTML není povolen.