- Zveřejněno v Google Workspace
- Napsal(a) Václav
- Buďte první, kdo napíše komentář!
Google Workspace Update: Vylepšení organizace obsahu v Google Dokumentech
Google zavádí vylepšení formátování a možností přizpůsobení obsahu v Google Dokumentech.
Google zavádí vylepšení formátování a možností přizpůsobení obsahu v Google Dokumentech.
Od oznámení možnosti sdílet místo, odkud pracujete, přímo v Google Kalendáři, Google zavedl nové funkce, které umožňují lepší plánování spolupráce a koordinace schůzek. Zejména pak v hybridním pracovním prostředí.
V nadcházejících týdnech si na webu všimnete nového vzhledu Google Disku, dokumentů, tabulek a prezentací. V návaznosti na vydání Material Designu 3 společnost Google vylepšuje uživatelské rozhraní, které je cíleně navrženo tak, aby zefektivnilo základní způsoby spolupráce napříč Google produkty.
Nástroj pro plánování schůzek je funkce, která umožňuje lidem sdílet svou dostupnost prostřednictvím rezervační stránky, kterou mohou využívat kolegové, externí zainteresované strany, klienti a partneři k naplánování schůzky. Při současném plánování schůzek není možné při vystavení časů schůzek ostatním osobám zkontrolovat více kalendářů, zda nedochází ke konfliktům.
S pokračujícími inovacemi chytrých štítků představuje Google ještě více možností a nový způsob zobrazování dat, které vám usnadní rychlý náhled a interakci s daty, místy a finančními informacemi. Kromě toho Google přidal do Google Dokumentů funkci stopek, která dokáže sledovat, jak dlouho trvá dokončení činnosti a pomůže vám tak dodržovat úkoly a čas.
Dříve byla návštěva stránky contacts.google.com jediným způsobem, jak upravit nebo přidat kontakt Google. Dnes představujeme novou funkci dostupnou v postranním panelu Kontakty, která umožňuje vytvářet nové kontakty a upravovat stávající kontakty. Ať už chcete rychleji upravovat kontakty nebo je snadněji vytvářet, tato aktualizace zefektivňuje správu kontaktů.
Google již dříve oznámili, že v nadcházejících měsících Připomínky z Google kalendáře do Úkolů Google, aby vytvořili jednotné prostředí pro správu úkolů.
Gmail svým ergonomickým řešením zcela jasně překonává Microsoft Outlook, a tak není žádným tajemstvím, že je stále více uživatelů, kteří jsou z toho, že musí ve své firmě Microsoft Outlooku používat, vyloženě nešťastní. Proto vám dnes přinášíme tip, jak si z Outlooku lehce vytvořit Gmail.
Když už jsme se v minulosti tak detailně věnovali aplikaci Můj Vlak od Českých drah, bylo by určitě dobré zhodnotit také aplikace od dalších dopravců dálkových spojů. Dnes se tedy společně podíváme na RegioJet, se kterým my osobně cestujeme rádi a poměrně často.
Vybrat správný Chromebook rozhodně není jednoduché, jelikož každý uživatel má jiné požadavky a potřeby. O tom se vlastně dočtete v předchozí recenzi Chromebooku Acer 315, který jsem vybíral speciálně pro Leu. A že to nebyl zrovna jednoduchý úkol. V mém případě to bylo naštěstí o trochu jednodušší.