Terminator Genisys - recenze (Leona):

Terminator Genisys - recenze (Leona):
(Čtení tohoto článku zabere přibližně: 2 - 3 minut/y.)

Když mi Vašek před dvěma týdny sdělil, že koupil lístky na nového Terminátora, klepala jsem si jen prstem na čelo. Proč chodit do kina na něco, co už bylo zfilmováno a u čeho se od začátku ví, že to bude remake? No spletla jsem se a vy si teď můžete přečíst mé dojmy.

Kdo si chce film vychutnat bez toho, aby si na něj před shlédnutím udělal názor, ať laskavě další text nečte. Recenzi píši hned po příchodu domů z kina, blíží se k jedenácté a já ještě opravdu nemám ponětí, jak ji pojmu, ale tuším, že pár spoilerů se zde určitě objeví. Jinak, nemusím asi zdůrazňovat, že nejlepší je na filmy chodit bez předchozího "sjíždění" recenzí, člověk jde pak na film prakticky nepolíbený a nepřejímá slepě kritiku ostatních.

Takže, abych to nenatahovala, byla jsem NADŠENÁ! Musím se přiznat, že mě dlouho nic tak nenadchlo. Mělo to smysluplný děj, mělo to spád. Sem tam se objevily nějaké ty sexuální narážky, nemohlo chybět pár fotrovských vtípků a samozřejmě některé kultovní scény z minulých filmů. Happyend zaručen. Zde to pro většinu lidí končí - celkem povedený remake prvních dvou filmů, který přináší pár nových myšlenek o Skynetu a cestování časem. Pokud jste ale jako já (my) fanoušek Doctora Who a Star Treku, celý film pro Vás najednou dostane úplně jiný rozměr.

Nechci toho prozrazovat příliš, mohu jen říci, že v tu chvíli, kdy se poprvé objevil ON, jsem málem radostí spadla ze sedadla a spoilery hledala všude. Vyčníval z davu a přesto jsem si jej hned nevšimla, dokonalá infiltrace. Arny byl také skvělý, ke konci mi málem až slza ukápla, na city hráli skvěle. Co se týče Johna Connora, nemohu se ubránit srovnání s posledním Star Trek filmem a jejich geneticky vylepšeným nadčlověkem (kdo nezná Khana, jako by nebyl!), to jen taková poznámka k zamyšlení.

Na závěr bych Vám ještě chtěla přiblížit situaci s ostatními diváky po skončení filmu. Šli tři a jedna z nich si stěžovala, že se v tom filmu naprosto ztrácela a pokud by alespoň trochu nevěděla, o čem byly ty předchozí díly, nic by z toho vlastně neměla. Věřím, že mnoho lidí to bude brát jako dobrý film na sobotní večer, nic víc, nic co by pro ně mělo hlubší význam. Pokud jste ale Whovian, myslím, že budete nadšení a ještě několik dní poté budete přemýšlet nad souvislostmi. Já se už těším, až se na film koukneme znovu.

Leona

Manželka ajťáka, lékárnice a milovnice kosmetiky. Vražedná kombinace...

Internetová stránka: valeas.cz