Deadpool - recenze filmu

Deadpool - recenze filmu
(Čtení tohoto článku zabere přibližně: 1 - 2 minut/y.)

Uvedení tohoto filmu do kina před Valentýnem byl od jeho producentů opravdu velice zvláštní tah. Nejspíše byste čekali nějaký typicky romantický film, na který byste mohli vzít svou milovanou ženu nebo přítelkyni. No, tak tento film je asi všechno možné, jen ne romantický (i když pár scén by se zde určitě našlo). Tak nebo tak, kino bylo nakonec plné zamilovaných párů (hoši se zřejmě chtěli vyhnout zdejšímu valentýnskému plesu).

Kino ve Frýdku-Místku není tak navštěvované, jak by si zasloužilo. Místní zřejmě dávají přednost blízké Ostravě a návštěvu kina spojují s nezbytnými nákupy. Podle dnešní obsazenosti se ale asi bude jednat o hit tohoto roku - takto zaplněné kino nebylo snad ani na posledního Jamese Bonda.

Teď už však k samotnému filmu. Děj je zasazen do světa X-Manů, ale nijak na něj nenavazuje. Dalo by se říci, že je to vedlejší příběh hlavní linie X-Manů a rozšiřuje celý tento svět. V celém filmu se setkáte pouze se dvěma X-Many (jak říká Deadpool, na více zřejmě nemělo studio peníze), ale je zde i spousta dalších narážek. To byl také důvod, proč jsme na tento film vyrazili.

Rozhodně se nejedná o film vhodný pro mládež, proto je film od 15+ (ale jak už to tak bývá, dorazilo i pár mladších diváků). Film jako takový je plný černého až morbidního humoru, sexuálních narážek a nemístných vtipů. Tento typ humoru je opravdu úplně všude a hlavní postava si své nemístné poznámky nemůže odpustit ani v tom nejnevhodnějším okamžiku. Ženy pak jistě ocení i určitou "romantickou" linii a závěrečný happyend.

Zajímavým prvkem jsou pak scény, ve kterých hlavní postava napřímo komunikuje s divákem.

Osobně si myslím, že tento film velice dobře ukazuje skutečný pohled dnešní mládeže na válku a násilí (aneb Když nestříká krev, není to sranda!). Podle nadšených ohlasů okolních diváků se producentům jejich záměr zdařil na 100 %. Pokud tedy máte rádi černý humor a nevadí Vám nějaká ta pikantní narážka či efektně cákající krev, myslím, že budete nadmíru spokojeni. V opačném případě se tomuto filmu raději vyhněte.

PS: Rozhodně si počkejte na závěrečné titulky, zjistíte tam například, k čemu mají jednorožci svůj roh.

Václav

Programátor... občas normální, častěji tak trochu blázen.