- Napsal(a) Vašek & Lea
- Zveřejněno v Sponzorované
- Číst 1781 krát
- velikost písma zmenšit velikost písma zvětšit velikost písma
- Tisk
Sponzorovaný článek: Jděte s dobou a nechte si navrhnout mobilní aplikaci pro své zákazníky na míru!
Zaujmout zákazníka na současném vysoce konkurenčním trhu je velmi složité a z ohledu na marketing i velmi nákladné. Pokud navíc ztrácíte v některých ohledech krok, brzy se to projeví nejen na tržbách, ale i kvalitě vašeho brandu. Právě nyní hledají značky, jak zákazníkům usnadnit cestu k požadované konverzi a hitem jsou mobilní aplikace, které se ukazují jako vysoce oblíbené a přichází tak čas se zeptat. Nepotřebujete ji také?
Co všechno dnes lidé dělají skrze mobilní aplikace?
Mobilní aplikace jsou každodenním pomocníkem řady lidí, a to nejen v ohledu na organizaci úkolů a povinností každého dne, ale i péči o zdraví, zábavu, vzdělávání, komunikaci, nákupy nebo řízení práce své a kolegů odkudkoli na světě. Rámec těchto činností je opravdu široký, a tak mobilní aplikace pro své klienty přináší stále více firem.
I vaše značka může mít aplikaci pro nákupy na vašem e-shopu, e-learningovou platformu, kde budete sdílet studijní materiály ve formě textů, videí či testů a mnoho dalšího. Stačí si jen předem promyslet, co potřebujete a pak hledat specialistu na zakázkový vývoj mobilních aplikací.
Jak by měl průběh vývoje mobilní aplikace vypadat?
Na počátku spolupráce by měl mít dodavatel řešení mobilní aplikace příležitost dostatečně poznat vaše přání a potřeby, ale i potřeby vašich zákazníků. Zpravidla se tak nejedná o jednu schůzku nebo online call, protože je potřeba podchytit všechny vaše vize, očekávání, ale i potřeby firem v daném segmentu.
Poté kvalitní a erudovaný dodavatel provede analýzu potřeb uživatelů, a to na základě prototypu, který je testován na malém vzorku publiku. Podle získaných poznatků pak navrhne technické řešení vhodné pro všechny platformy, na kterých je provoz platformy požadován.
Následně by měl být proveden pilotní provoz, což je testování aplikace na malém reálném publiku a následně by se mělo přikročit k produkci, tedy spuštění mezi celou cílovou skupinu. Ve stejnou dobu se měla spouštět marketingová podpora. I v tomto bodě je ideální pokud vám dodavatel pomůže s její formou a především pak daty o mobilní aplikaci a jejími hlavními benefity. Případně můžete využít i možnosti spuštění produktového webu.
Vašek & Lea
Internetová stránka: valeas.czNejnovější od Vašek & Lea
- Sponzorovaný článek: Jak kombinovat kotníkové boty na klínku s kalhotami? Kompletní průvodce
- Sponzorovaný článek: Jaké vlastnosti má teplá pánská zimní bunda? Odpovídáme
- Tip na výlet: Za vůní levandule do Hodonína
- Francouzská riviéra s Čedokem aneb Jak by NEMĚL vypadat poznávací zájezd
- Výprava do Skotska po stopách Nessie a Harryho Pottera
Zanechat komentář
Ujistěte se, že zadáte požadované informace, tam kde je vyznačeno (*). Kód HTML není povolen.